måndag 5 januari 2009

Storsjöhallen

Bada bada bada!!!
Vi packade våra väskor å drog mot Holmsund å skulle bada. Simon kan inte bada för händerna men hängde med för att ta rätt på Mea när jag roade mig med Linn...
I alla fall kom vi fram till parkeringen....hmmm något har jag glömt....VÄSKAN!!!

Hur kan man bara vara så dum å glömma väskan med ALLA grejor med. Linn var tydligen smart å tog sin egen med egna grejor....


Glömmt ALLT, badkläder, handuk dushgrejor...hmmmm
Jaa fick ta å låna då fast det är en riktig otäck gjrej för mig men vad gör man??
Mea fick vara med å bad en stund i djungellandet....sen sussade hon.


Jag å Linn var i djungellandet, upp å ner för ruschkanorna, å i stora basängen som hon hoppade från kanten, å simmade själv.





Å det är jag å Linn fast det inte syns....



Senare på aftonen kom Gabbi hit här bjöds på inlindad fläskfile´, potatis sås å...lite kladdkaka till efterätt....mmmmm!
En prommis på en timme han vi med, såååå otroligt skönt efter så länge med vräkande!



Å jag å Simon har nu börjat om med puzzel bygge. Var väl ty ett år sen om inte mer vi var inne i det. här var kvällens skörd!
WASGIJ puzzel, man bygger vad en på framsidan ser. så lite gissning blir det super kuliga!!
vi börjar väl ha si sådär 7-8 stycken nu....

1 kommentar:

Maria sa...

Haha vad skoj, vi har nämligen Wasgij som julpyssel vi med :-) SKa vi bytlåna???