torsdag 22 januari 2009

Fotograferingen!!

Så var det ju det hära med fotodagen....

Tänkte i morse när det större av de unga damerna kom in klockan 05.45 å skulle se Bompa....å mammas sköna stämma sa ett rakt NEJ. Mars i säng, tyckte jag. Men icket det icke....hmmmm
Men hon satt ganska snällt å kikade på Barnkanalen å jag fick kliva upp klockan 08.00.
När nu hon klev upp den tiden så instämmde jag riktigt säkert på gårdagens inlägg.

Men väl på Sandro, med lite mutning(som enligt mig är det ultimata barnuppfostrings metoden...+ då lite hot...eller?? :)) Hon skulle få något gått om hon var riktogt snäll, å det var hon. Hon fick sig ett Kinderägg.
När korten var tagna....trode jag att det värsta var kvar..(jaa förutom att betala) men att välja korten men men jag skulle få korten hem mailade för att lugnt kunna maila sen boka en ny tid å komma in så skulle de hjälpa en att se det "bästa" i korten. Tyckte det lät som en bra ide.

Men åter ett stort MEN.....risken är ju sååå stor att man vill ha så många kort, tror att många blev fina. Få se sen när de anländer på min mail.

Inga kommentarer: