fredag 9 januari 2009

Bränntis idag å!

Inte mycket på dan här inte...riktigt sega faktiskt!

Simon till hud för Bucky behandling.....å 6 veckor till med den behandlingen, hoppas han blir bättre nu! Får se hur hans sjukskrivning slutar, han sa han kunde jobba men jag tycker då de är riktigt odnödigt å riva upp allt igen när det inte riktigt är läkt...men men det är ju jag

Drog sen en sväng till Bränntis igen....lika kul denna gång om inte bättre, mindre folk. Hundarna sprang upp å ner med oss i backen....gissa om Attila var slut då. Han åkte mig mig i pulkan en sista gång å ramlade ut i ett gupp å tumlade en bit ner.....hmm men det gick bra ändå. Grimmy kutar å kutar å kutar å....jaa finns INGET stopp där inte. Denna gång gick vi nästan hela vägen upp....å det gick FORT men det var super kul.

Var där ända till vi slutade se guppen, tyckte det blev lite väl för spännande att åke ner då...







En sak som kan göra mig sååå FÖBANNAN rent ut sagt är när tex dagis personal tror de kan behandla föräldrar hur som hellst. Att de tror att vi bara ska buga å tacka för att barnet får vara på dagiset hos dem....i deras typ "hem". Nån stan måste det ha blivit fel. Det kan bara inte få gå till så här. Hur ska en som är trött, slut, värk, samandragningar å ganska så mycket höggravid inte få chansen att vara hemma å vila upp sig inför sin förlossning???

Speciellt när det då havandeskapspenningen gått igenom!!!!

Kan det vara så himla stor skillnad mellan ställe å ställe????

Varför fick jag allt detta då??
*GRFFFAAHHHHH......* är allt jag har å säga!!!
Sök upprättelse, så här KAN det bara INTE vara....stå på dig!!!!

Sätter även in en bild på "super" volvon som vi kör just nu.....å NEJ vi har INTE gått över till volvo..... Å kommer INTE att göra det heller men Simon ska fixa upp den åt Fredrik å sen ska den säljas.....
NÅGON SOM VILL KÖPA???

Inga kommentarer: