onsdag 7 januari 2009

Julen ut!

Dagen förgyldes först med som jg nyss skrivit att fina underbara Veronica ringer å talar om att hon tagit körkortet...sååå underbart för henne, å hela familjen. GRATTIS igen.

Sen så ringer en härlig en från jobbet, en av planerarna å frågar lite om hur det är med barna, hundar å mig....å om jag inte vill börja jobba. Att de behöver folk speciellt helger. Så nu ska jag bara vänja Mea vid icke tisse mat....så sen kan jag börja arbeta lite...kvällar å helger i första taget. Men talade om för henne att om det skulle dyka upp ett schema över så RING!!!
Så nu kanske mina tuttat snart få återgå till sin ordinare form(lite av en förtvivlan....vet ej om de kommer att synas) Men skönt att de får en lika form i alla fall. När endast ammning av ett bröst varit så......skiljer några storlekar mellan dem!!!

Var upp på lassa med Mea. Tid för ultraljud på blodkärlen på halsen. Alltså genom tumm studien. Simon följde me å gick samtidigt på hud å fick förlängd sjukskrivning.....fick oxå veta vad han haft i fingrarna....Streptokokker....Kan man ha det i fingrarna?? Så mest troligast smittas av nån av barna utan man vet om det!

Sen på Mariehem å Linn fick leka med favvo kusinen Julia ett tag å så fick vi oss lite tre fika...

Julen över så nu ska den bort. Plockade nu ner allt i kartongerna. Å Linn fick riva sitt lilla fina pepparkakshus. Å det gjorde hon med glädje. Hon kämpade å kämpade för att få lös de små go bitarna på taket....tills hon sprang till köket å hämtade en kniv å massakerade taket för att få lös godisbitarna. Sen gick allt i krash!!
Tack å hej för denna jul...sommar kom kom!

1 kommentar:

Maria sa...

Det går att ha streptokokker i tuttarna med, tro mig jag vet *ryser*