måndag 12 januari 2009

Grattis Johan....å trött trött trött!!

OJ oj oj...helt tärd att bara...vakna idag.
Nu har Simon börjat jobba, så nu blir det inga sovmornar på vardagen....bara å kliva upp med unghopen...

Hade selebert besök av Ida idag. super kul att hon tittade in här, fick mig då äran att bjuda på min hemma gjorde Latte....nu när man fick en sån bra julklapp av Gabbi...Tack!......mummmmms!
Traskade en sväng, sen in å tjattrade, får se hur det blir om jag kan gå ut den sista som det var tänkt. Ida fyller år men såååå typiskt så ska Simon ha firma fest i Lycksele då...hmmm Tragiskt men det kommer väl fler gånger, om jag inte löser det på annat sätt!!

Ringde min kära vän Johan som jag inte pratat med på länge, super kul. Måste ju passa på å ringa när han fyller år.....Synd att man inte ses typ alls nu för tiden!!
Måste ta mig i kragen å häsla på nån gång!

Ute å prommenixat i kväll med Gabbi...skönt att få sig ut...Men nu MÅSTE vi ta tag i livet....NU!!!

Imorgon börjar Linn på dagis å vardagen är nu i rullning. Kanske blir man piggare av det på mornarna.

Inga kommentarer: