torsdag 1 januari 2009

GOTT NYTT ÅR!!

Ett nytt år med nya möjligheter å säkert lite bekymmer.
Börjar kännas att man varit borta en vecka nu. Börjar längta hem till sitt.
Men Linn har då det himmla kul här med Jonte, Sef å Sara...de busar å leker som bara den. trött å slut när kvällen närmare sig.

Blir nog en lugn dag i dag, trött å slut är man allt, börjar nog vända lite på dygnet...inte bra! Vaknade även 11.00 i morse, å då väkte jag Mea.....
Skjutsade Annika till jobbet, å Pappa jobbar idag så vi är väl som barnvakt....fast de sköter mycket själva när de bara leker å leker. Bara stoppa i dem lite mat å tillrättavisa dem lite.

Hade tänkt mig att försöka hälsa på mormor idag med barna får som om vi hinner å orkar annars får de bli en annan dag.

Skickar en extra kram till min älskade syster som bara jobbar å jobbar i ingemansland.....Fick mess kl 05.00 då var hon på väg hem från jobbet....*suck*

Även en kram till Gabbi som var ett tag sedan jag träffade, om vi inte hinner träffas så LYCKA TILL...hihihi!!! men vi höres snart. kram kram på dig.

HA ETT FORTSATT TREVLIG ÅR NU ALLA, Extra mycket till dem som blir mer sällan man träffar....

1 kommentar:

Anonym sa...

todsseråttor!!!! GOTT NYTT ÅR till mina.
Fick korten igår när jag kom hem, började toktjura! bara grät. =) saknar er!!!