onsdag 28 januari 2009

Hemma igen!

Hade Linn hemma idag. Blev inte mycket gjort.
En liten promenad med ungar å hundar(som åter å åter igen gör mig GALEN)

Å våran vanliga onsdag...Gym träning även idag. Lite över en timme, så otroligt härligt är det.

Å nu börjar Ammningen vara till sitt slut. Hon har i några dagar vägrat flaska vid vissa tillfällen så idag vägrade jag bröst....
Hon fick bara lov å ta flaskan, tills kvällen kom då med ett mindre pet skulle få min tutte å explodera, mindre skönt!
Men hon ska vänjas nu, för snart är det LÖÖÖRDAG!!
Å inte bara för det men nu börjar jag känna mig lite instängt här, vill ut å kunna fara iväg själv utan nå att man MÅSTE hem å mata. Snar kan jag rymma å vara borta läääänge. *ler*
Fast Fast det är ju även med lite sorg i tankarna...det är ju hur mysigt som helst å när det har funkat så bra. men men!!!

En tanke till Jessica som ligger mindre pigg där hemma. Krya på dig å håller en tumme att ni inte lyckats smitta oss här borta....Piggna till nu för snart är det dax!

Inga kommentarer: