måndag 16 februari 2009

Linns saknad till moster.

Måste bara berätta för favvo moster vad Linn sa idag.(å inte för att du ska få dåligt samvete, det lät bara så fint)
Linn har nämligen fått ett eget album med bilder i. På folk runt omkring henne.Där fanns en bild på henne å Erika som kramades å skrattar.
Hon satt å kikade på kortet å kramade det å sa med en liten lessen röst...
"åå mamma jag saknar Erika, Hon komma på min födelsedag"
Försökte föklara att hon jobbar långt borta...
"men bara en stund"...
hmmm...jag sa bara att hon kommer en annan dag. Så därför skickar vi över kramar till dig Älskade syster/moster!!!

Idag har varit en fin fin dag på förmiddagen...sol å några minus ute. Tog Mea i vagen, Drog Linn på bobben i ena handen å hundarna...i den tredje handen(eller vad jag hade önskat att jag har).....Super hälligt var det helt enkelt!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grät så många gånger på linns födelsedag efter jag pratat med henne... "moster, komma min fördelsedag" nej, gumman moser kan inte "jo moster komma en stund..." Sötaste liten! såg mea krypa så kom tårarn och först nu när jag är hemma (och ine bland 6 andra på jobbet) läste jag detta och stortjuter... ojj vad jag längtarefter er!!!!!!!!!!!!!