onsdag 11 februari 2009

Jobb å hus i två värdar!!!

Suttit idag å kämpat med CV:et eller personliga brevet....eller som för mig ett samman skrivet brev om mig å vad jag gjort. Hoppas det duger. Ringt runt å pratat med mina referenser, för snart så är det dax. På fredag lär jag skaka som ett asplöv....kommer nog att vara mega nervös.
Fick höra att det redan har varit en upplaga av intervjuer om detta jobb. Vet en som fick jobbet å en annan som fick ett nej.(Synd Fia!) Får se om jag har bättre lycka.

Har ringt mäklaren, banken, mina referenser, FSK, å jaa gjorde bort alla på en dag men vet då inte om jag blev nå klokare för det.
De jag fick veta av mäklaren att budet ligger kvar fortfarande å att säljarna inte godkänt det. Jag vet att det är ett evigt tjat om det men....Nu börjar jag riktigt vara inne på detta hus, hitta lösningar, hur jag vill göra. Simon får väl panik....han tycker jag tar ut för mycket i förväg, är för possitiv till allt.(eee...är det nån som hört det om mig tidigare...??) Men måste ju känna hur JAG känner å sen kan jag inte göra mer, vare sig Simon vill eller inte!

Inga kommentarer: