måndag 2 februari 2009

ett evigt tjat...

Jo jag vet men febern är nog här för att stanna för både mig å Linn.
Linn var i och för sig feber fri igår men fick tillbaka den idag....
Men jag hade både igår och idag. Mitt på dan damp den ner iiiigen...39 friska graders...

Simon kom hem lite tidigare för att hjälpa mig med allt....å så blir han hemma imorgon. Nu vill jag verkligen bli frisk!!!

Låg igår afton å huttrade som ett asplöv med, långbyxor å tröja med tjoksockar. Morronrock, fleacefilt, vanligt täcke, duntäcke å ett lager till täcke på fötterna å ändå så låg jag å frös i typ en timme.....men sen....bara pang dåå var detöken varmt!! Men det är ju så med febern!!!

Jag har även hittat ett jätte fint hus, totalt super fint. Får se vad den andre hälften verkligen tycker....ni vet herr pessimist...hmmm! Men ska försöka få komma på en visning i alla fall. För det är bara så, det MÅSTE ses i verkliga livet, för att få min bild bekräftad eller så kan man glömma det.

Inga kommentarer: