måndag 23 februari 2009

en såååååå underbar 3 åring hemma!

Min kära underbara mormor ringde å gratulerade mig till jobbet idag. Kan man bara bli så glad för någon annan som de blivit. TACK, ni är för underbara!

Hur klara man vardagen med en 3 åring??
Har någon ett super enkelt svar på det. Man får sucka å stöna, räkna till 10 ett antal gånger å forfarande skriker hon som man håller på att stycka henne.
Jaa, Kul med barn....kul med barn, kul med bar....vill så gärna ha flera...MÅÅÅNGA flera....eller hur var det med den saken.

Rymde därför ganska lätt efter middagen. För mig ett otroligt spännande intresse, synd bara att det kostar så mycket pengar....eller kan man kalla det intresse...??
Nää jag for bara å inhandlade lite mat, men för mig ganska befriande, lugnt, tyst sååå befriande!



Ett snabb bad för Mea, å Linn ville vara med på ett hörn!

Inga kommentarer: