torsdag 5 februari 2009

Jag ser ljuset...

eller det bärjar bli en ljusning i alla fall. Första natten och dagen utan feber...HURRA!! Linn har oxå varit feber fri å var ute å åkte bobb med pappa å hundarna en stund. Hon var helt hyper, helt understimulerad så nu behövdes lite å göra. Men synd nog så har nu Mea trillat dig...suck, 39 graders feber å snoret bara rinner.

Fast det finns två positiva saker idag....Ena är att en bokning av huset har blivit av, på söndag. Får se om alla är någerlunda pigg för att åka dit. Fast ett bud är redan lagt på det, ett skam bud i och för sig men får se vart det bär!?
Andra grejen är att jag ska på en arbetsintervju, Fredag den 13:e. Bara så där helt oväntat. Danne ringde å frågade om jag var intresserad....själv klart, det är ju ett jobb. Så kanske blir nästa företag för mig Media Markt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vra in och kika på huset var ju HUR FINT SOM HELST!!! Pussa min asmå=) / lillsyster