lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag å Dannes födelsedag

Först å främst så GRATTIS till dig på födelesedagen morbror Dan.



Andra främstet....Ett stort TACK till min älskade å kära sambo. HELT UNDERBARA!!
en liten förvåning från min sida men otroligt uppskattat...TACK!!

Sen, vad har vi gjort....Simon tog Linn å for ut på uppdrag å jag var hemma å städade städade å....jaa åter städade. Grymmt skitigt. Fick hjälp sen när resterande anlände.

Tanken var att jag även skulle följa Gabbi å Ida ut på krogen...men efter denna dag så ides jag rent utav inte...har man blivit gammal eller??


Blev en hemma kväll denna hjärtans dag. Lagade super god mat..
eller vad tros om det??

Mea har nu idag flyttat över till Linn, nu är vi barnbefriade i sovrummet, å kan göra vad vi vill, NÄR vi vill!!

Inga kommentarer: