fredag 13 februari 2009

Jobb intervju...

Så var det gjort... intervjun alltså.
Hur det gick, jaa det vet nog bara han. Själv tyckte jag att det gick ok. Svarade på hans frågor å det var väl inte så invecklade men man måste väl tänka efter ett tag. Fast det inte bli nå jobb så känns det som en lärosam upplevelse Ungefär..min andra intervju i mitt liv, å kul var det väl. Han var en trevlig kille som för mig var bra. Men man vet ju aldrig, skenet kan ju bedra å han kan ju bara spela.

Men frågan är ju vad man vill själv i slut ändan???
Självklart vill jag hur mycket som helst ha ett jobb, o världsligt MEN....hur blir då resten av framtiden av det???
Hmm,....är nog allt jag har att säga. Det är nog så, jobbet här avgör lite grann hur min framtid ser ut eller???

Tack för idag..unge herr Media Markt!!

Inga kommentarer: