tisdag 9 juni 2009

MIN, å bara MIN underbara dag!!!

Som jag skrev å som jag måste förklara för en del hur känslan var denna dag....

Vakna på morgonen, öppna ögonen å bara stänga när man insåg att klockan var åtta, det var tyst. öppna igen å klockan var 09.30....börja röra på sig, å det är tyst.
Kliva upp ur sängen, å det är tyst. Käka frukost å läsa tidningen, å det är tyst.
Sen dra in mot stan på Face få en underbar ansiktsbehandling, ögonbryn och ögnfransfärging å fortfarande tyst.
Alltså utan barn, untan hundar å utan karl....det har varit såååå tyst å lugnt å jag har bara njutit å tagit hand om mig själv....U N D E R B A R T !!!(slösade lite pengar på lite ansikts produkter oxå..."lite" alltså)

Sen kom min kära underbara syster å Håkan hit. jag "bjöd" på mat....tog i alla fall fram den ur frysen sen fick de laga den....riktigt påhittigt tycker jag i alla fall. Å gott blev det.
Sen for de uderbara vidare till Norge, 70 mil kvar att köra å vet inte när man träffs igen. Saknar dig redan!!

å Vill Gratta min underbara bror som klarat skrivningen idag...å sorry för uppkörningen, bättre lycka med den på torsdag. Deppa inte, ta bara nya tag!!

Inga kommentarer: