tisdag 9 juni 2009

GRATTIS BRODER 18ÅR

Dagens början blev att ringa bror 08.00 å sjunga, vår/min lilla lilla bror fyller tydligen 18 år nu...pusst... Jag å Linn harklade oss å sjöng jag må han leva. Mycket uppskattat från han, speciellt när man har camilla i bakrunden som skriker ..."men vakna Robin"...hmm söming eller.

Sen bar det av till tandläkaren med Linn....hon var så duktig å gapade å blev undervisad att man skulle borsta tänderna. Fru tanläkare frågade Linn när man fick äta godis å tydligen har hon lagt det på minnet å svarade Lördag...ducktig kikka!!
Fick väja sig en liten sak som blev en ring med en rosa sten.



Sen var det jobbet som "lockade"...

Simon Linn å hundar for till stensjön till pappa mfl, Mea fick vara hos farmora. å jag...alldeles alldeles ensam när jag kom hem. slöa i soffan å det bara var så så så TYST!!!

Inga kommentarer: