tisdag 2 juni 2009

Ett hus titt idag...men vi dissar det!

Jaa igen gott folk jag ligger efter enormt!
Har tagit så fina ilder jag tänkt lägga ut men har bara inte idas, tar det sen...tänker jag bara.

Men skriver några rader om dagen i alla fall. Jobbat för fullt från morgon till kväll men han med en timmes rund tur i ett hus som vi tyckte såg så bra ut... i Gubböle.Å då ska jag poängtera, TYCKTE såg bra ut. Vi båda dissade det ganska mycket bara vid uppfarten, sen ännu mera när vi klev in å åter ännu mera när vi klev ut på baksidag. Synd för i huvet var det ju såå fint. Men men det kommer väl flera!

Har nu suttit å kika på hemnet i två timmar ser jag....hittar några men de är DYYYYRA! Men åter igen, det kommer flera!!

Nu är det helg för mig, eller hur jag ska uttrycka mig, ledig i två dagar i alla fall. Har bara tänkt att umgås med mina barn å kära sambo å hoppas innerligt på fint väder.


Cool..!

Våran riktigt glada tjeja!




ska hon bli en lika fartdåre som sin mor å far....?

Inga kommentarer: