fredag 12 juni 2009

3 årig trotsig tjej.... igen!!

Dagen är snart slut...
Den har farit bra å helt kaotisk. Min äldre hade tydligen bestämt sig för att bara grina å skrika å bara vara tvärrs över idag...ååå...strot SUCK kan jag bara säga...
Tog oss en lite cykeltur å for runt på lite ställen men gav upp inne på Mio där jag tillslut tog henne under armen , hysterisk sprattlade å skrikade, så råkade någon va där vit tolv tiden idag så måste jag säga att jag försökte INTE mörda mitt barn, å hon lever än, fast det lät så. Som sagt så-...hon skrek i alla fall HELA vägen hem i cykelkärran...å jag menar SKREK inte grina!!!

Men hon lugnade sig lite å var ute ända till middag å lekte med de "stora" tjejerna på gården.




Å nu har vi förberett oss för morgon dagen. Grimmy ska ställas ut i Vännes både lördag å söndag. vandrade lite här ute å så fick han så....nu har vi övat!
Det går som det går, har tyvärr inte varit allt för peppad till detta mest troligast för att jag tror att det inte ska gå så bra. Men det ska ändå bli kul å se vad domarna tycker!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till imorrn... hoppas ni får hyffsat väder:) Hörs när du kommit hem! Natti natti

Fia sa...

jag spekulerade ju lite. har jue ingen aning. Max kan jue bli sjukt grinig och man inte orkar mer så då åker nappen in. d e kul att få lite feedback hur verkligheten ser ut. =) jag har som mål att d ska va vid sovning men som du säger så släpper man säkert på d för att d kan bli lite lättare. helt klart. men men...man får försöka ha tålamod. hellre en snuttefilt då kanske. =)
kramen