onsdag 3 juni 2009

hitta sitt hem!

Många kanske förundras över lite tvära kasst med hus titt på flera olika håll.
Från fösta början var det Skellefteå som gällde(Endast det för mig i alla fall men Simon hängde på) Nu har de tvära kassten vänt mot Umeå. Men vad gör man, Fick tvärt ett underbart jobb, trivs jätte bra med både arbetet men speciellt med de underbara man jobbar med. Man kan verkligen ha roligt på jobbet, även utanför MED de man jobbar med(tex på lördag hoppas jag)!

För nu å några år(som jag tror till å börja med) lär det nog bli Umeå. Vet att några suckar djupt(saknar er!!). Trivs jätte bra här i Umeå å ännu bättre nu. Kommer nog alltid innerst inna vilja "hem" till alla de mina där hemma. Allt kanske inte blir som man tänkt från början och man får lov å tänka om lite. Så...för nu så hoppas jag innerligt att vi hittar ett hus som man bara känner...

VAOOV, här ska vi bo!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vet att du saknar Skellefteå... men jag tycker iaf jättemycke om att du blir kvar här hos mig ett par år:)Vem skulle jag annars träna med;)

Anonym sa...

Kan säga att jag skulle då sakna dig hur mycket som hellst om jag skulle flytta dit! Hoppas du vet hur mycket du betyder för mig!!! kram på dig!