måndag 2 mars 2009

Snabbt middags besök idag av pappsen å Robin. Varit en sväng bortanför Sollefteå..Robins påfund å köpa en ny bil. Super kul den lilla stund de han in i alla fall.
Haft en riktigt bra dag med ungarna idag. Inte gjort mycket men kunde prata med Linn nästan hela dagen, ett stort + för dagen när det gäller det.

Tog en ca timmes prommis i snö yran med hundarna på kvälls kvisten. Jag har tydligen en förmåga att ju mer jag tränar ju mer kan jag äta i snask.....VARFÖR går det inte hejda sig...hmmm.

Å jag har märkt hur dålig jag har blivit på att sätta in bilder...från att nästan bara ha bilder å nu nästan inga på länge. Måste skärpa mig.

Å visst fru anonym...eller fru G, jag kan jag bli din personliga chaufför om du kan stå ut med flåsande, blöta kyssar i ditt öra från två håriga typer, dräglande hög decibel skrikande tok tossa å en trottsig argsint 3 åring som sparkar bakut för allt som sägs å inte sägs.....
Vad sägs får jag jobbet med dessa kriterier??

Vi i vår familj har nu samlat på oss ett stort vuxen poäng. Vi har blivit med släp.
Nå mer allvarligt än så var det inte. Kunde väl ha varit hus...eller bara kombi hade räckt....men ett stort steg in i vuxen livet är nu taget....

1 kommentar:

Anonym sa...

Med dom meriterna finns ju bara ett svar... Jobbet är ditt!!:P
Behöver hämtning imorrn vid 17 tiden från jobbet, kan du börja med så kort varsel??