måndag 23 mars 2009

Media Markt

Jaa nu är det bara Media Markt för hela slanten. Jag andas Media Markt, jag sover med dem, jag dushar med dem å jaa de är med mig var jag än går och är. Å mera lär det bli i dessa veckor.

Torsdag till Fredag blev det en resa till Lycksele. HEEELT UNDERBART SKOJ. Var länge sen man bara...hade så otroligt roligt. underbart bara.
Med filminspelning, oskars utdelning, alkohol, mat, alkohol, dans å lite till alkohol....SKOJ helt enkelt!!

Fredag kväll drog vi familjen till RBV, sov i husvagn.

Lördag En helt underbar dag ute i solen, grillning, skoter prommisar mm. Bara å avnjuta med min underbara familj. Lugnet före stormen helt enkelt!

Söndag Drog jag å flickorna in till Kåge å hälsade på kusin + deras lilla Viktor(äntligen fick jag se honom) Sen han jag även en liten sväng till Ursviken till min kära underbara vän som man inte ser så ofta nu för tiden.

Å idag...måndag var första dagen på "arbetet". För Måndag till Onsdag har vi "bara" kurser....kusr på kurs på kurs.....Mycket ska rymmas i huve kan jag säga. Men det är bara såå kul att få vara med å se allt byggas upp.
Känns som det är blir toppen. Företaget verkar helt klart BRA.
såååå kul bara.

Detta var väl bara en liten kort verson av allt. hoppas jag ids å har tid snart å skriva lite till å kanske lite bilder.

Torsdag åker jag bort i några dagar....vi drar till Sundsvall å ska arbeta där till Söndag. sussning på hotell å uslagna hjältar efter allt arbete kan jag gissa. Men kramar på er alla....

Inga kommentarer: