onsdag 4 mars 2009

en dag fyllt av GLÄDJE

Den här dagen bara var toppen. Allt kändes bara så himmla bra. På strålande humör å allt.
Fick avtalet från Media Markt. (något fel datum) men med några samtal till Danne å chefen så fixade det sig...

Mea lyckades väl i ett litet obevakt ögonblick(jag satt i köket å hon i hallen) välta en nästan full tapetklister burk över hela sig...å hela golvet.
Allt jag hörde var en smäll, en duns, splättsch.....å efter några sekunder ett galskrik....hmmm liiiiiite lim. men men det löste sig(synd bara att det inte fanns nån tid att fota detta ögonblick men det var inte riktigt det jag tänkte på när jag såg henne...)

Linn var på bra humör å lekte å hade kul.

Gladde mig så för J och J å deras nya lilla kille.

Å ännu en skön kväll på gymmet....bara å njuta! (man kanske blir lite starkare trotts allt...eller vad tros?)

En underbar dag helt enkelt!

Inga kommentarer: