söndag 29 mars 2009

back home...

Så var helgen över, FULL rulle hela helgen kan man lugnt säga men kul till tusen har det varit.

TORSDAG: åkte från stan 06.30 då jag for å hämtade upp grabbarna grus som skulle åka i min bil. checkade läget efter vägen å möttes upp i Ö-Vik....sen bar det av, JÄRNET för brudarna som körde i alla fall. Blev en liten(vi säger liten så låter det bättre) kappkörning fram till Sundsvall. Vår kära herr TL var inte lika snabb på gasen....kom några mil efter...där visas det att brudarna kan köra!
Genom gång, jobba käka å lite vin på kvällen. Sussade även denna hotellvistelse med Angelica.

FREDAG: Upp i ottan å fortsatte arbetet. Kassa, informationen å kundtjänsten å alla var utspridda för att få sin inlärning.
lång dag även idag...middag 21....å lite dricka till på hotellet.

LÖRDAG: Arbete vid 9 å åter idag hela dagen. Fick däremot sluta lite tidigare idag, lite folk å så skulle vi ju ut å slira å göra Sundsvall osäkra då även service gänget anlänt till sundsvall idag.
Super snälla Gabbi som var på besök i sundsvall tog sig tid å for på systemet åt mig...så fick mig nått vinglas innan utgång.
Middag på nån sportbar + lite dricka blev vi bjudna av STORE Media Markt....
sen drog de flesta av oss ut på krogen...dans till tusen blev det. Å självklart så var jag en av de sista så tog mig tillbaka till hotellet...en lång dag, en lång kväll å förlorat en timme på köpet gjorde inte saken bättre när vi satt i hotell korridoren å käkade smörgås.

SÖNDAG: kan det vara sant....ganska pigg men inte så pigg så att jag körde så herr Oskar fick ta över ratten, kökade frukost å begav oss 10.00 utkeckade från hotellet. En arbetsdag framför oss. Begav oss från Sundsvall vid halv fem....VILL NU HEM.

19.00 HEMMA.....med kramar från barn å kärlek från kärleken.
22.00 ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Inga kommentarer: