onsdag 18 mars 2009

Skriver ett litet snabbt å haftat inlägg...
Mea forfarande feber...7:e dagaen idag. Var till läkaren å fick ett exemplariskt utlåtande...."hon är...förkyld". Nää du skoja, kunde jag faktiskt ha räknat ut själv. Men bra var väl i alla fall att det inte är något annat.

Idag är dagen, sista kvällen....i morgon är det skift byte eller byte av head master här hemma. Simon tar nu över rollen som hemma pappa. Alltså så tar han över rollen att städa, diska, tvätta, handla, å allt som har med ungar att göra....eller hur funkar det???
Å jag som sagt beger mig in i arbetar värden. Ett skrämmande, nervöst, men ändå roligt ställe. Vet inte alls vad som väntas.
Vi ska i morgon åka buss någon stans....till annan ort vad jag vet. Sova på hotell å parta å käka å bara umgås....hoppas på bra folk å två trevliga dagar.

Åter kommer om jag nu överlever detta....

2 kommentarer:

Maria sa...

Stort lycka till :-)

Anonym sa...

Det kommer att gå gätte bra:) kram Jessica