söndag 23 november 2008

SYND OM MIG!!

Så otroligt synd om mig, var är du mamma å syster....brukar ringa er när jag är sjuk....då brukar det verkligen vara synd om mig.Har Förmodligen feber, frossa å fryser om vart annat, verk i varenda liten del av kroppen. Funkar någerlunda när jag går på alvedon å ipren. Blír som en annan människa.
Dum som jag var så tyckte jag att jag mådde bättre(men då inverkan av ipren å alvedon) så vi gick ut å gick, Simon å Linn åkte pulka...hmmmm blev då liggandes i några timmar igen. + ett bad igen...
Men men det ska väl gå över det å-...men måste säga det var år sedan jag hade feber å var dålig!!
Så skriv nu kommentarer å tyck synd om mig!!... :)

3 kommentarer:

Åsa sa...

Klart att det är synd om dig! =D

Erika sa...

MNÅÅÅÅ SÅ SYND OM DIG!!!!

Maria sa...

Staaaaaaaackars diiiig!!!