tisdag 25 november 2008

Meas första "tugga", Å köpt hus!!




Inte mycket denna dag egentligen. Simon tagit ut TFP de tre timmar Linn inte varit på dagis då var han å jobbade.
Mea fick smaka sin första tsk med lite mango pure...var väl lite si och så med den saken. Får se om vi ska fortsätta varje dag.

Simon for å köpte hus nu ikväll...varför vänta till i morgon när man kan slå till direkt. Det han som inte ligga ute så länge på blocket heller, det var ju så bra pris så finns inget att förlora!!
Var desutom möblerat, var som det vi var ute efter. Hoppas bara det blir bra!!.... :)

Har varit en dag med känslo mässigt berjodalbana. Kroppen är väl inte riktigt i form å blir tokig att bara sitta hemma å knappt gå ut. Bara jag känner mig pigg å fräsh så ska jag ta å ta samma steg som Sumpan. Måste börja nån gång eller hur.

Har även kännt hur synd det känns att man bor här. Inte för att jag inte trivs men man kommer sina vänner i Skellefteå längre å längre bort i från varandra. Saknar att kunna omgås med er!! Saknar det "förhållande" man hade......Saknar att ha det vissa av er har nu. Men stora kramar till er. Får ju träffa en av mina kära vänner från Ske-å på fredag, ska ta runder runt stan. Ska bli JÄTTE KUUUL!!!

1 kommentar:

Sumbomskan sa...

saknar dig/er med..å jag hoppas ni tar er i kragen å fixar i Renbergs..vill han inte att det ska bli klart..eller vad stoppar er från att få erat drömhus?