måndag 24 november 2008

liiiiite bättre


Dagen idag känns lite bättre, nog för att jag gått på piller hela dan så har väl inte kunnat känn efter på riktigt. Undrar om det kan vara pillrerna som gör Meas mage kass??

Med Simon hemma fick jag en skön sov morgon, nog för att jag måste mata Mea men det var inte mycket, så förutom det så sov jag till 10.00...skönt!!

Medans jag varit inne å tyckt synd om mig själv så har Simon å Linn hunnit vara ute å åkt pulka i snö yre´, bakat en "mögel" socker kaka...hehe nää men men grön karamell färg i. Go var den i alla fall. Kört bilar å jaa en massa mer.
Jag själv har som mest gott upp å ner för trappen....
Å TACK alla för alla underbara "tycka synd om mig" ord!!!

1 kommentar:

Sumbomskan sa...

Saknar er ännu mer...hoppas vi träffas snart..puss å kram på er...å krya på dig..