onsdag 26 november 2008

sköööna morgon!

Morgonen startar utmärkt. Vaknade när Simon for med Linn på dagis. Hämtade en bunt med tidningar, oöppnade förpackningar. Satte mig i sängen med lite musik å bra njöt. Hur länge sen kan man säga att man ligger kvar i sängen å bara läser å njuter...hmm inte sen jag fick barn i alla fall. Antingen sover jag eller så kliver jag upp!!

Har åter igen blivit super inspirerad att bygga, renovera å pyssla. Tankarna gårdå som vanligt till Renbergs....sånt superfint hus egentligen, så mycket potensial.......Vill bara komma igång(igen) å fixa å dona å bara njuta å se det fina huset förvandlas till vårt hem.....hmmm!!!

Bilden är tagen för två år sedan....har hunit byta dörrar, tak å skorsten sen dess....men nu har det stått stilla i all renovering runt huset!

Måste ju bara säga som Mia sa för ett tag sedan....VILL HA, JULKLAPP!!
kanske en liten hint....till min kära sambo ...blink blink... :) http://silverskrinet.dinstudio.se/empty_46.html
Just ja å på tal om huset igår.....det var ett till dockhus med möbler...hihi!!

Inga kommentarer: