fredag 30 oktober 2009

Halloween helg!

Barna på dagis redan från tidigt....
Halloween, troll dag på bibblan för Linn så de skulle vara där tidigt.
Får en skön å tyst morgon för mig själv....å betala de ångest fyllda räkningarna...BURR!!!

två dagar efter träning...ååå jaa det känns.
Två dagar för allhelgona/halloween då de flesta slutar tiddigare...INTE VI!!!
Jobbar så nöjt(eller) till 20.30...pip!

Om det är Halloween, får man vräka i sig godis då, utan att det räknas???

Har våra planer nu för nästa helg snart klara...ska bli super kul att fara upp till schtaan å gå ut på krogen där...Tar med mig min kära vän gabbi till mina hemtrakter å får möta mina dårar till vänner..(visst är det så??)
Men längtar massor för det var ÅR sen vi var ut tillsammans.
LÄNGTAR..LÄNGTAR!!!!

Förästen lilla killen mår nu bra efter gårdagens ambulansfärd. Fick komma hem i går kväll. KRAM till er i alla fall!!

1 kommentar:

Fia sa...

jag har sågat ut dem själv i morfars snickarbod. blev värsta nostalgisk när jag gick ner där. det va så himla längesen jag va där. nu funderar jag på vad mer jag kan göra där. hade även med mig min 4åriga lilla kusin. hon tyckte det va så roligt när hon fick va me och fila på en träbit. som jag alltid fick göra när jag va me morfar där. =)