torsdag 15 oktober 2009

ÅNGEST!

Just nu kanske inte den bästa tiden. Känner panik över allt som jag inte hinner och sånt som inte blir av!

Fast gårdagen innehöll välldans trevliga saker å besök i Schtaan. Handelskurs i skellefteå sen ett besök hos kusin, där vi drog ut på stan en sväng å sen å käka. Måste visa hemma mamman hur man gör ;)

Dagen skulle innehålla mys m. Gabbi å Mia på stan....fast då jobbade jag. sen skulle vi käka men där hade jag en sambo som INTE ville som jag så....det blev inte heller.
Så nu sitter jag bara å väntar att han ska ta sig hem så jag i alla fall hinner se lite film med brudarna!

Vad dagen idag har varit vet jag inte. Men börjar känna panik över allt. Inget går som jag vill å den tiden jag vill. Att man ska hinna allt å vara med överallt å vara gla å trevlig jämt. Å det vet ju alla att det inte går. Så när man (vare sig man vill eller inte) måste verkligen LE å vara TREVLIG jämt på jobbet så blir det lätt att man skippar det när man kommer hem. Å...jaa det är de som får lida för det!!
Å denna dag är en sådan!!

Å denna dag är bara en PANIK:ens dag!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Även du min fin fina vän behöver inte va glad och trevlig jämt!! Goda råd jag fått av en mycket vis person... ;) Jag finns här fortfarande att luta mig mot trots allt som händer runt mig.... GLÖM inte de! =) Vi tar en kväll(mån,tis) utan en parkeringsplats och laddar våra batterier tillsammans!! Massor av kramar till dig!