torsdag 22 oktober 2009

en BITTER F-TA idag!!!;)

Funderar hur det kan vara så svårt att ordna...
Man vill jobba hur mycket som hells...(iprincip) Men någon stans är det stopp....Har jobbat för mycket. Finns det något sånt när man inte ens har jobbat heltid.
Blir så arg att det inte går att ordna när det både finns att man får jobba(fast det bara är extra) å man VILL verkligen göra det å....MUTTER Å STÖN...
IRRITERANDE!!

+ att man IGEN får papper från A-kassan å denna gång(efter ca 10-´15 brev å samtal till dem) å nu var jag avsrkiven för att jag inte har skickat in papperen de begärt...NÄHÄ!!!!
ÅÅÅÅÅÅ...fast det löste sig för denna gång hade jag tydligen tur att få prata med en vettig tjej på a-kassan, TACK för det ialla fall. Så snart kanske jag kan få mina stämpelpengar för 5 månader tillbaka!!!

Å de lär ju behövas nu när man endast får vara 50% på sin arbetsplats(jaa jag muttrar å stönar å ojjar mig mellan raderna)
Men det löser sig, det brukar det göra. Snart så snart kanske det kommer ett brev som talat om att jag har en avlägsen släckting som bara tyckte om mig å gav sitt arv på några miljoner(MINST)...DÅ, ja då löser det sig!!

Å nää jag är inte BITTER idag!!! ;)

Inga kommentarer: