torsdag 25 december 2008

Å så var det JULDAGEN!






Jäkulst seg idag. Linn vaknade som vanligt där vid åtta....bara det att hon fick igår vara uppe till halv elva...så hon var inge vidare pigg å inte mycket på bra humör, men det gick ändå.
Med utelek. - kört fyrhjuling, skoter på dan med -5 så var det hur härligt som helst!

Sen även mot kvälls kvisten gick vi ut(efter middagen som var sju) Linn fick inte följa med hon la vi å sov, även Mea somnade så vid nio kom vi oss ut. Även nu så var det skoteråkning å så byggdes här en grotta. Som sen fortsatte i en borg som jag Simon å Sara kämpade på med. Nu gick det tillbaka i gamla dagar med borgbyggning med grotta å så några tända ljus....hur underbart som helst....MINNS DU SYSTER???
Kort komme sen när vi kommer hem!!

Tack alla för de fina julklapparna som jag å barnen har fått. Ni ska bara se de helt underbara pingvinerna som mormor har gjort till flickorna. En liten till Mea å en större till Linn...TACK Mormora!!!
å presentkort, lotter(med vinst) termos.....å kläder å prylar till ungarna...

En sån super sjön å lugn jul....TACK TACK!!!

1 kommentar:

Erika sa...

hahah jag skattar så gott nær jag læser, minns du i Ammarnæs på Eivsojve (ursækta stavningen) nær vi grævde en grotta och jag ramlade (eller var det någon som puttade??=)) så jag låg med hænder och føtter i vædret och kunde inte røra mig en centimeter! hahah saknar er massor och får massa fina minnen av gropar och førsøk till snowboardåkning och en tjurig lillasyster=)=) KRAM!!!!