tisdag 16 september 2008

Rymmning!!

Försöker lägga upp min plan för att hinna med alla jag vill hälsa på utan att måsta stressa från någon. Första hade jag tänkt till helgen, sen redan imorgon men men måste nog säga att det bästa blir nog att vänta yttligare en vecka för att måsta stressa hem till någon.

Passar oxå bra för att då drar högsesongen igång för däckbytandet....eller man får börja byta då, paniken kommer inte föränn snön kommer då alla inser att oj oj köra på sommar däck, kanske inte så smart!!! Som de flesta vet så brukar jag rymma hemifrån. Varför....joo att vara med en karl som jobbar mellan 12-14 timmar /dag i någon vecka kanske inte är det mest underhållande man kan vara med om. Synd bara att tanten jag brukar fara till nu merna jobbar så dit kan jag ju inte rymma. Får flyta min kosa ända till Piteå i stället....eller vad sägs,moster???

Har idag blivi nästan 2 timmar prommis idag.....en själv på morgonen å den sedvanliga med Gabbi på kvällen. Trode att denna kväll skulle det gå bra att lämna stumpan hemma....hmmm NÄÄ tydligen inte hon bra skrek när jag varit borta så en mer eller mindre desperat karl ringde....får lov att ta med henne ett tag till, tydligen bara jag som duger!!

Inga kommentarer: