onsdag 17 september 2008

Jag vet hur det känns


just det...hur det känns för de stackars sardinerna som blir packade på det sättet!!

Trode mig själv att vara smart när jag bad om att vi skulle ta Gabbis bil ut till Mia å Frida. ....hmmmm gjorde ett misstag. Började med att Vi skulle sätta in Mea, men hon kunde inte sitta fram, airbag ni vet.... jaa men bara att sätta henne bak....hmmm Bak finns alltså ett sk säte. I papperen inte en registrerad plats med andra ord lite obefintlig plats. men men lyckades tillslut få fast henne. men jag då?

De gick inte fälla tillbaka sätet så jag var snällt tvungen att sätta mig BAKOM Gabbi i det obefintliga sätet. hmmm med knäna i halsgropen så lyckades jag kliva ut hel. Å hem....när man av misstag tar fel bälte...alltså bältet som ska gå fram utan att märka det jaa som ni fattar DET ÄR LITET!!

GABBI, byt då bil innan barna kommer...hihihi!!!

Ni som inte vet så har hon en Audi TT(tros vara lika som bilden men det är ju jag som säger det så...vem vet??)

En kul å mysig kväll hos Mia å Frida...kul å se att Frida oxå växer, tiden står inte stilla där heller.

Inga kommentarer: