söndag 3 augusti 2008

Måste bli en bloggare jag å...


Jaa jag kan ju inte vara sämre än...jaa alla andra. När till och med min syster just blivit en bloggare så kan väl inte jag vara sämre. För man har ju inte mycket att göra på dagarna...hmmm!!
Har ju bara en 2.5 åring som vandrat sina stora steg in i trottsen, en 3 veckors gammal kikka som aldrig blir mätt, två små "grisar" sk. hundar som ska ut å motioneras å .....jaa har nog tiden att sitta å skriva varje dag tror jag....HAHAHA!!
Fast i och för sig så har ju Simon nu....eller i morgon går han på första semester dagen så man har ju lite hjälp här hemma, förhoppningsvis hihihi!!

Satt ute en stund med Linn å hundarna, kom på den lilla ide´n att Attila kanske skulle kunna åka Bobby car....HAHAHA jaa ett gott skratt fick vi oss i alla fall. Han kanske inte styrde men han åkte trotts allt.


Inga kommentarer: