söndag 17 augusti 2008

Besök i Bjännsjön


Sådant vackert väder så måste man ju ut i solen. Jag tog ungar å hundar med mig å for till "farmor" i Bjännsjön. Vattnet var för kallt för att bada, alltså för Linn, jag badar inte!!! Hon fick vara i solen å leka med vattnet, hundarna fick springa å farmor fick vara med sina töser.
Och om nå helt annat så tror jag våra hundar är Gay...de juckar konstant på varandra....är det inte den ena överst så är det den andra...VARFÖR????

Jag blir tookig!! Men de kan vara fina ibland eller hur?

Har hittat ett hus som vi vill ha. Som egentligen har allt, nästan.....större tomt skulle ju inte skada men men. Stor stor garage som Simon jublar över, 229kvm, innomhus pool men det skulle man klara sig utan men den finns ju. :) bubbelbadkar men det kan jag oxå klara mig utan, blir bara slämmit!!! Bastu å stora ytor, gäst stuga m kök å jaa...mycket mer.
Får se om det blir en titt på detta hus eller???

Ska nog ringa i morgon så får man se.

Krävs ju viss omstrukturering i så fall, kan man ju säga!! :)

Inga kommentarer: