fredag 1 oktober 2010

Nya planer på G

ska börja blogga igen!!!
jaaaa, jag lovar. speciellt om köpet går igenom för att följa vår gång i huset!!

Ska försöka i alla fall.
Sitter väldigt lite vid datorn, mes vid telefon bara. Jobbigare att lägga in blogginläggen då.

Om nu måndagen går som vi vill och alla planer går i stöpet så är vi husägare snart.
Men innan allt är mer eller mindre klart så håller jag den tanken att något kan ändra den planen och att det kan hända att vi bor kvar här.
Fast måste erkänna att det börjar bli svårare å svårare att hålla fast vid det.

Banken är gjord idag å besiktiningen sker måndag morgon lika så skriver vi papper då!

När det gäller banken så får man ju snurr på hjärnan. Fatta alla siffror som snurrar å man ska hålla reda på + försäkringar på det!
Hoppas detta blir bara fin fint.

Bara måndagen blir gjord så vet vi såååå mycket mer hur de´närmaste dagarna ska planeras.

Ialla fall, Vi kommer att hamna en bit utanför stan men lagomt avstånd enlig mig.
Jag får lika långt till jobbet som nu, Simon får lite längre änså.
Men lovar att bilder kommer då bara det blir klart...

1 kommentar:

Maria sa...

Grattis grattis grattis till huset. Å vad kul att se att du börjat blogga igen, jag hade faktiskt gett upp och tagit bort dig från favoriterna ;-) Kul att få lägga tillbaka dig :-)

Trevlig helg :-)