tisdag 26 januari 2010

Man får sona för det man gör...
inte för att det var något negativt men ändå. Ledig i fyra dagar, båda jag å Simon så nu äntligen drog vi till pappsen å firade jul å bara umgicks..

Igår blev det en impulsgrej....IKEA i Happis. Super kul å slösade en drös med pengar men är nöjd med mina köp å nu längtar jag bara att få bygga ihop allt. Det blev allt ifrån lapa, garderober, "bokhylla" tyger låder mm...kuligt tjaffs!!

Tiden är knapp å det hinns inte riktigt till allt. Det står väääääldigt stilla här hemma. Simon är nog den enda som är duktig å gör nån grej här å där.
På morgon sidan ids jag inte börja med något å när jag kommer hem vid åta nio på kvällen så....jaa som ni förstår är orken slut.
Men snart snart kanska man kan bjuda hem nå folk på en titt. Så Mia än är nog det ingen ide....fast det skulle vara suuuuper trevlig men besök. Men nedervåningen är ett kaos!

Inga kommentarer: