tisdag 15 december 2009

hej hej

Kan börja å säga 19 dagar kvar...längtar jag...NÄÄ skojar du?!

Dagen till ära så tillbringarde jag med mina ny arbetskamrater(eller gammal oxå, varit på samma arbetsplats läääänge) Men inte jobbat så nära med dem. Jag kämpar att försöka få in så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt + få in det i ett stressat huvve...INTE det lättaste!!
Känns som att det kommer bli jätte roligt bara jag får komma in å lära mig mera. Att jag vet vad jag sysslar med, sliper fråga å undra om allt!!!

Å inget jag känna en lättnade suck över än...att det är förbi...lika fullt upp i huvve kroppen å livet än!! Jag VILL så mycket att jag snart spricker....men jag skrattar än!!(med andra ord så mår jag toppen ändå!)

En liten tanke till det är nog....
Till lunch idag på jobbet, hade då tagit med mig två matlådor(vad jag trode)....just den jag valde å var sååå sugen på.....eeee......oj, hade tydligen istället för matlåda tagit med mig en syltburk i stressen....eller vad jag ska skylla på...hmmmmmm!!!

Hade igår ändå tiden att få mig iväg på gymmet, fast....jaa stressad att vara där å inte hemma där grejor behövs göras....(OPS, börjar nog inse att en broms är dax att dra i!!)

Jaja nu är det bara så här, det är mycket på en gång, snart lugnar det ner sig. Så snart så har julen varit, vi har flyttat å fått större, stort å luftigt, å så snart så harjag kommit in i mitt nya på jobbet...å då kanske så kanske har jag tiden att sätta mig ner i soffan å bara njuta av att sitta!!!

Inga kommentarer: