söndag 22 november 2009

Loppis, va å gjorde stan sen hem å skulle bara ta det lugnt.
MEN...någon viss tarm drog å drog....så hipps vipps så satt jag på bussen till Haga å plingade på dörren till brudarnas party. "ska bara vara med på förfesten"....
Helt seriöst trode jag på det själv eller??

Sagt å gjort så stod vi på dansgolvet på Cover.....men skötte mig riktigt väl. drack med måtta(jaaa mamma MED MÅTTA!!!) drack vatten, käkade på kvällen å JAA mådde prima även idag, dagen efter, min jobbar söndag!!

Har haft en liten jojjo vecka....mått lite krasligt senaste dagarna måste nu ta mig i kragen å bli piggare igen. Det här funkar ju inte i längden!!
Men ibland när man står högre upp på berget än man brukar, då man ser mest ljus...det blir då längre att falla och då gör det oxå ondare att falla!!
Har nu börjat klättra igen för att sikta på toppen, ska bara försöka ta det lite mer varsamt denna gång!!

Å snälla, jag känner bara för att skriva å grubbla inte så mycket vad som ligger bakom. Det bara är så....OKI???




Kanske kanske får jag nu vet till veckan hur det blir...med mitt lilla jobbsök.
Om Huvet ska göra sig beredd på MYCKET MYCKET att ta in eller ska jag fortsätta sökandet....eller kanske plugga eller vem vet??.
Jaa vi lär väl få se.
Slut på mitt svammel för idag.

Lev å må!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi uppskattade att en viss tarm hos du drog!! :P Kramen

Anonym sa...

Med måtta!!?? Som Gabbi senast eller?? :-) Huvudsaken är att du har lite kul åxå :-)

Kram kram