tisdag 12 maj 2009

GRATTIS MARIA 30 ÅR

Hoppas du har sovit gott i natt tjejen?
Vi har haft en super kul natt....Klockan 00.30 gav jag mig ut i bilen med kosan mot Gabbi, som hade färdig packat bilen. Sen gav vi oss av mot Obbola.
Där söta Maria låg å sussade så sött i sitt lilla vita hus oanades om att två små tomtar fnittrade å kämpade att få upp 102 ballonger, serpentiner å affischer på väggar å fönster.

en liknelse vi drog i går var när man var små å pallade hos grannarna....spännande å så enormt kul....så sprang vi runt på gården,av å ann med klasar av ballonger(å kan meddela att det blåste rätt kraftigt oxå)
DETTA möttes hon av i morse när hon vaknade....

02.00 anlände jag hemmet i gen för att krypa till kojs med ett stort leende på läpparna. Och mera bilder av det nattliga besöket kommer senare gissar att speciellt DU Maria är nyfiken att se vår färd??

30 STORA kramar till dig, ser om vi kommer ut i dag annars tar vi det en annan när det blir mindre folk. KRAAAAAAAAAAM!

4 kommentarer:

Maria sa...

Hahahaha skrattar fortfarande, speciellt åt den ENORMA affischen som hänger 2 cm från gatan där alla går och där jag e så satans ful, tack för den ni ;-) Men hämden är ljuuuuuv ;-)

sötnosar :-)

Fia å Max sa...

hmm...ja jag såg jue d att d inte gick att skicka från internet och ta ut d hos er. kanske att jag kommer förbi och lämnar...men jag har testat hos proprint och ska kolla hur det blir. de fixar till bilderna lite om man vill för en liten peng extra. jag vet inte om min skärm visar riktigt hur det verkligen ser ut. d jag tänkte på hos er om ni fixade till bilderna nått innan ni skrev ut dem.
aja...nu va d längesen jag va förbi hos er. måste komma förbi och fråga om minneskortet jag köpte. d funkar inte i min kamera. d står "fel på minneskortet" så jag måste snacka me nån på er fotoavdelning.
=) (värsta långt d blev...ops ;) )
kramen

Anonym sa...

GRATTIS PÅ DIN NAMNSDAG kæra stora syster!!! Kram kram!!! =) pussa mina små!

Fia å Max sa...

Men vad har hänt?? är det för att du jobbar så mycke du inte hinner uppdatera. =) jag som aldrig brukar hinna me att läsa allt. nu ser jag att jag t.o.m kommenterat här redan förut. Jag förstår att du har annat att tänka på iaf. E jue nyfiken på hur husletandet går??
kramen