fredag 17 april 2009

SÅÅÅ TRÖTT

hej hej hallå....
Jag lever...med nöd å näppe!
Efter en vecka av...ee....få tänka...joo JOBB så har jag liksom inget liv kvar.
Allt jag ser ungarna är kanske en halvtimme på morgonen å det gör sååå ont när Linn säger att hon saknar en, att man bara är borta. *SNYFT*
Simon träffar man men han är nästan sovandes på morgonen å på kvällen orkar jag inte öppna mun, i alla fall inte på ett trevligt sätt.
Jaa just nu känns allt lite jobbig.

Ledig i morgon, då drar vi till Falmark till mammsen å Göran. Syster kommer dit så man får kramas med hela familjen. Sen åker jag hem igen i morgon kväll. Drar nämligen söndag morgon till Sundsvall å jobbar där sen är det bara å hålla i sig å jobba på det sista. 8 dagars jobb vecka med säkerligen minst 12 timmar varje dag.
På torsdag öppnas ju portarna å en vecka efter det kommer nog livet tillbaka igen.

Men det är ändå super kul på jobbet. Helt underbart folk, bortsett från vissa som vistas där, i och för sig bara tillfälligt men han gör livet *kgkjaadkgjhaolshdglasjdhg* för en!!!

Har inte så mycket att säga om barna heller....vet inte riktigt vad som händer i deras liv nu(för att nu ska tycka lite synd om mig) men snart....snart får jag vara med dem igen.

i alla fall så längtar jag isäng.....ska hålla mig vaken en stund till.
kram å god natt...syns en annan dag!

Inga kommentarer: