fredag 3 oktober 2008

Systra mine drar till norge :(



Ny dag...Å har då hållt alla i huset vakan hela natten tror jag...

Börjar med att Mea var mindre glad vid elva när alla andra gick å la sig....hade super ont i magen(kan det ha berott på all choklad jag vräkte i mig???hmmmm) Linn lyckades i sömnen riva ner en lampa så det small som bara den. (Erika trode hon hade ramlat ur sängen) Bil larmet satt igång bara så där utan vidare. Men i nattens mörker så vet man ju aldrig. Smög mig ut i troser å försökte stänka av de jäkla oljudet.....samtidigt inne så skällde Saga som bara den för hon hörde ju mig ute....Tragisk natt!!

Men som sagt ny dag...

Med lek, promenad å åter lek. Håkans barn, Viktor å Erik kom idag. Grillade middag, sparkade boll, å kastade löv...tills vi skulle fara vidare mot mormora.

Ville ju åka innan mörkret la sig på. Det jäkla extralyserna fastnar ju...så antingen får jag köra i mörker eller med strålkastare mot mig, när bilarna tror att jag bara är uppkäftig eller nå inte VILL slå av dem....hmmmm!!

Tusen tusen tack för de här dagarna, har varit så himmla kul. Måste försöka fara dit igen snart....jäkla syster drar ju till Norge snart där hon fått jobb....

Inga kommentarer: